Grafikai tervezés
Az első, amivel a vásárló/ügyfél szembesül, egy termék vagy egy cég külső megjelenése. A megfelelő megjelenés alapvetően befolyásolja ezek marteking-pozícióját is. A célzott, piacorientált külső megjelenés kialakításának egyik legfontosabb eleme a grafikai tervezés, amely a vizuális kommunikáció és a probléma-megoldás folyamata a tipográfia, a tér, a kép és a szín használatán keresztül. A grafikai tervezés eszközei a vizuális és a szöveges tartalmak, amelyek által a kész látványelem vizuális üzenetet közvetít.
Amit kínálunk:
- integrált szemléletű, teljes körű arculattervezés
- logó, brandépítés
- kiadványok (könyvek, katalógusok, albumok, folyóiratok)
- szórólapok, plakátok, molinók
- webdesign
A grafikai vagy más néven kommunikációs dizájn az ötletek tervezésének és kivetítésének művészete és gyakorlata, mely vizuális és szöveges tartalmakkal dolgozik. A kommunikációs forma lehet fizikai vagy virtuális, és magában foglalhat képeket, szavat vagy grafikai formákat. A dizájn bármilyen méretben, bármilyen célra készülhet.